torsdag 21 mars 2013

Sjukstuga dag 2

I natt har jag åtminstone fått sova, ett steg i rätt riktning. Trycket i örat har lagt sig litegrann och jag hoppas penicillinet slår till med full kraft idag.
Ser ut som jag flyttat in på soffan, grejer ( mer än vanligt ) överallt. Känns som jag håller på att förlora förståndet, tycker riktigt synd om mig själv som tappat orken. Hur fixar folk att vara sjuka? Detta är inte min grej alls.

Igår fick vi hem den senaste medlemmen utav Familjen Bergman. Det står numera en stoooor grävmaskin på min gårdsplan. Den är gigantisk och Chista var gladare än ett barn på julafton. Men det är ju inte så konstigt, en barndomsdröm som gått i uppfyllelse. Men det blir ingen julklapp till honom detta året. 

Betongbilen kommer i eftermiddag och gjuter nytt golv, tur att det sköter sig själv, jag hade inte varit mycket till nytta där inte.

Väntar på Johanna, hon ska komma med lite proviva till min mage. Bra bantningskur det här med penicillin, kommer nog va fit for fight till sommaren ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar