måndag 18 mars 2013

I väntans tider.

Sitter ihopkurad i soffan med min kaffekopp och väntar på att stormen ska dra in. Känns som det kommer bli en inne dag. Vilket i sig inte gör så mycket, dammsugaren behöver ju också motioneras.

Igår var det ett besök på banken. Så nu har Stall Knaggagården ett företagskonto med tillhörande bankgiro. Häftigt! Har inte riktigt greppat ännu vart jag/vi är på väg, men detta är bara början. Så mycket planer för framtiden.
Hemsidan ska börja byggas i veckan, har suttit och klurat på vad jag vill ha med, och hur det hela ska formuleras. Jag vill ju ha en lättöverskådlig hemsida, inte massa reklam och skit. Man ska snabbt och lätt hitta informationen man söker, vare sig det är om mig/hästarna eller angående Chista och hans grävmaskin. Kontaktuppgifter ska vara lättillgängliga. Vet ju själv hur mycket jag stör mig på om en sida är klottrig och rörig. Nej, cleant ska det vara och naturligtvis estetiskt tilltalande.
Får hoppas det hela blir som jag tänkt. Tur jag köpt till dessa tjänster, annars hade det inte blivit bra. Jag själv kan då rakt inte bygga en hemsida.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar