tisdag 19 mars 2013

Satans jävla skit!

Öroninflammation, ingen sömn och sen löper tiken,  så hanen ( trots kastering ) håller på att gå upp i limningen. Tror jag kan bli idiot för mindre. Sobril någon?!?
Hade mycket bekymmer med mina öron när jag var liten, och jag brukar få känningar även nu, som vuxen ibland. Får det istället för att bli förkyld. Vissa får halsfluss, jag får ont i öronen. Kände av det igår, tog lite antiinflammatoriskt, brukar hjälpa och gick och la mig. Men jag har snurrat hela natten och det har inte blivit bättre. Lite penicillin så hoppas jag att det ska släppa. Usch, smärtan är nästan outhärdlig. Kommer inte bli många knop idag, soffan, en filt och en bra film.. Och massa värktabletter!

Hoppas hästarna har överseende med mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar